Gott nytt år

Så var det då 2014. Ett år som förhoppningsvis kommer att bjuda på många roliga saker. Framförallt lilla bebisen som ska komma i sommar och husletande i Göteborgstrakten. Om allt går som planerat så ska flyttlasset gå innan bebisen kommer. Det ska bli riktigt spännande att se var vi hamnar och om vi kommer att trivas. Det viktigaste är ju att vi har varandra och så länge jag har Jonas och Emilia vid min sida så kan jag vara lycklig var som helst :)

Det nya året firades med goda vänner och deras två barn. En riktig härlig kväll med mycket skratt och bus med barnen. Emilia lyckades hålla sig vaken ändå till halv nio och sov gott när klockan slog tolv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0