Första inskolningsdagen

Idag var det så dags döe Emilia att nörja förskolan. En hel timme skulle vi vara där idag. Emilia gick glatt dit medans lillebror gallskrek i bärselen, kul?! När vi varit däe en liten stund somnade iaf Alexander så jag kunde fokusera på Emilia. Hon var lite avvaktande i början som hon alltid är men efter en stund lekte hon bra men ville gärna att jag skulle stå precis intill. Hon var med andra ord precis som hon brukar i nya situationer :)


Redo vid dörren :)



På väg till "föris"

I övrigt har det varit en mysig dag med lek på lekplatsen och en promenad till affären. Det är minsann rysligt bra träning att putta barnvagnen uppför backen hem medans man har lillebror i bärselen. Han formligen hatar vagnen. Kan visserligen inte klandra han. Bugaboo har noll och ingen dämpning. Kör jag på kullersten är jag rädd att han får hjärnskakning ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0