Inte mycket fritid

Det är inte ofta jag skriver här men jag tänker ofta att jag ska men så kommer livet och tröttheten ivägen. Alexander är som sin syster, ingen sovande bebis. När Jonas är hemma så delar vi på nätterna.
Förra veckan började Jonas jobba igen och det första som stod på schemat var en frm dagar lång resa till Tyskland. De första två nätterna gallskrek Alexander och på dagarna var jag allt annat än tillräcklig för Emilia. Men vi hittade en rytm som funkar för oss och vardagen började fungera igen. Men det ska vli skönt när Emilia börjar förskolan så hon får leka med npgon och jag kan sova lite iaf :) Imorgon börjar inskolningen och jag tror Emilia ser fram emot det. Hon pratar iaf om det men jag vet inte hur mycket hon förstår. Det hon vet om dagia kommer från boken "Emmas dagis".

Alexander har hunnit bli en månad och börjar le lite smått nu. Han tycker mest om att sitta i bärselen men kan ligga korta stunder i babygymet och lyssna på en speldosa och titta på färgerna. Emilia älskar sin lillebror och vill gärna pussa och krama honom. När han ligger i gymmet så vill hon ligga bredvid och gosa. Men man få vakta henne, hon är trots sin kärlek rätt hårdhänt mot han ;)


Emilia kör bil på liseberg. Så kul hon hade där, och vi med. Hon älskade karusellerna. Speciellt bilen och båtarna :)


Hej "lillebo" :)


"Moche My" hälsar på


Höjdpunkten i Emilias liv, åka pendeltåg!


Älskade lilla Alexander ♥


Världens bästa storasyster ♥


♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0