Det flyter på nu

Äntligen, för ca 1 månad sedan slutade Alexander att skrika! Om det var kolik, magknip eller migrän vet vi inte men han är numera världens gladaste lilla unge. Skriker sällan och sover bra :) Han somnar oftast ca kl 20 och vaknar kl 6. däremellan äter han 2-3 gånger men somnar snabbt om. Självklart ser det annorlunda ut ibland men för det mesta så ser natten ut så.
Dagtid sover han sällan längre än 40 min men kan somna själv i vagnen. Sover oftast 4 ggr/dag.



Emilia är också glad för det mesta. Men vi har verkligen börjat få känna på trotsen. Och värre lär det väl bli. Men än så länge är det hanterbart iaf. Hon pratar väldigt bra för sin ålder och sätter ihop långa meningar. Sjunger gör hon också väldigt mycket. Hon kan flera sånger utantill :) Favoriten är blinka lilla stjärna.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0