En härlig dag

Idag var jag bjuden på lunch hos Johanna i deras nya fina lägenhet. Jag blev ännu mer sugen på att flytta nu :) När vi lunchat klart så hämtade jag Emilia hos dagmamman. Johanna och Edvin följde sen med oss till lekplatsen där ungarna härjade fritt ända till kl 17. Vi fikade och hade disco vid rutschkanan och alla njöt av det härliga vårvädret. Nu när jag är ordentligt smärtlindrad så kan jag ju faktiskt leka med min kära dotter och det öe så roligt att se hur glad hon är över att mamma är lite roligare än vad jag varit sista tiden.

När vi kom hem så var Emilia ordentligt trött, enligt dagmamman hade hon inte sovit en sekund idag. Tokunge! Hon var så trött och vägrade äta middag och ingenting var kul. Enligt Emilia så var allt jättehemskt och jag fick minsann känna av hennes "härliga" temperament ;) Men tillslut så blev klockan halv sju och hon somnade 30 sekunder efter att vällingen var slut.

Vi tackar Edvin och Johanna för att de höll oss sällskap och Emilia på bra humör så länge idag :)





Trött tjej som för första gången får äta middag framför TVn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0