Inskolningen är över

och from nästa vecka så ska lillskruttan gå tis-tors 9-14. Det har gått bra under inskolningen så det går nog bra nästa vecka också. Lite tårar precis när jag går men sen har hon tydligen lekt bra och äter som en häst gör hon också :) Min duktiga lilla tjej.


Mycket att göra på förskolan

Denna veckan har vi åter igen varit ensamma då mannen jobbat på anna ort. En natt fick vi ha honom hemma. Idag kommer han hem och ska inte resa något nästa vecka, så skönt! Vi saknar ju honom när han är borta. Även om allt går bra ändå så är det ju mycket roligare när han är hemma. Emilia börjar förstå nu att pappa är borta ibland och blir jätteledsen nör han så iväg; Nej pappa bobba! säger hon och blir arg. Tur det är helg nu så hon får gosa med sin pappa ordentligt.

Denna helgen blir det dessutom dubbelt bra! Mannen är hemma och vi får finbesök från Skåne! Min allra käraste Camilla med familj kommer lör-sön och det ska bli så roligt. Som jag har saknat henne sen vi flyttade. Telefon är likson inte samma sak :)
Förra helgen hade vi också härligt finbesök när Anna men sin goa familj kom på besök. Lille Liam hade blivit så stor sen sist, som de små växer!


Emilia och Liam


Tänk vad fina vänner jag har om kommer ända hit upp för att hälsa på. Det är så roligt att träffa dom.

Idag så ska jag och mina små hjärtan ta oss ner en stund på stan. Har lite paket som ska hämtas ut och ett par byxor som måste bytas till en mindre storlek (trevligt besvär). Den kommer förhoppningsvis mannen hem vid 14 så då blir det fredagsmys hela eftermiddagen och kvällen :)



Mina fina underbara ungar ♥



Glad!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0