Ingen bra mamma

De senaste veckorna då jag till stor del varit gräsänka har verkligen frestat på mitt mammatålamod. Jag är så tacksam för att mannen är på väg hem nu och kommer att jobba i Lund den närmsta veckan för både jag och Emilia behöver han nu. Jag har märkt att jag de senaste dagarna har väldigt kort stubin och i stort sett inget tålamod med Emilia som för tillfället sover lite sämre och är lite klängigare än vanligt vilket hon naturligtvis märker och blir ännu klängigare och så he vi helt plötsligt en ond cirkel. Det känns som det dåliga samvetet har varit en konstant känsla senaste tiden.

Men trots att jag har sämre tålamod än vanligt finns det ingen jag älskar så mycket som min lilla plutt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0