Måndag morgon

Då var makens sex veckor långa ledighet slut. Han är redan iväg, åkte vid 5 imorse och väntas hem på torsdag. Usch så tråkigt det är utan honom. Men vi löser det. Vi har haft en härlig sommar och varit på kortare utfärder. Tesås är ju alltid lika ljuvligt och vi åker upp snart igen. Ullared med Johanna var hur kul som helst även om jag tycker att Gekås har höjt utträdesavgiften alldeles för mycket ;)Lillan har haft sin första övernattning hos mormor och morfar medan jag och mannen var i Göteborg. Det hade gått hur bra som helst och hon sov hela natten :) Jag och mannen hade det också bra med räkmacka på gothia towers, karuseller på Liseberg och sovmorgon till halv nio. Vi avslutade med ett besök på aeroseum till mannens stora glädje. Men det bästa med att vara iväg var ju att komma hem till bebisen igen :)





Lilla hjärtat har fortfarande hög feber, lite över 39 grader så idag blir det nog till att ringa doktorn. Misstänkte först tredagarsfeber men har inte sett några utslag ännu, så kanske är det en uvi? Vi får se. Alvedonen är iaf slut så när hom vaknar och ätit frukost blir det en sväng till apoteket för att köpa ny. Trots febern så är hon en glad liten skrutt vilket är så skönt. Men ibland blir hon helt utslagen av febern och det gör så ont i mammahjärtat att se hur trött hon är. Hon sover fortfarande vilket är extremt länge för henne men hon var ju faktiskt vaken tre timmar i natt och lekte glatt :) Så då kanske man kan få lite sovmorgon.



Skruttfia vid sjön i stugan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0