Semester

Vi har hafy det så härligt. Förra fredagen lastade vi bilen full och for mot Karlskrona. Däe tillbringade vi två nätter hos svägerskan med familj innan de föyttade till Abu Dahbi. Vi var äver återigen fyrabarnsföräldrar både på fredagen och lördagen vilket gick över förväntan. Alla ungar skötte sig fint. Och vilka blickar vi fick när vi kom med syskonvagn med två bebisar och en femåring och en treåring gående bredvid. På måndagen for vi vidare mot stugan i Tesås för fem dagars mys. Så skönt det var, jag hade gärna stannat längre. Nästa sommar blir det mer, minst två veckor. Så skönt utan tv och nästan ingen täckning på telefon och internet. Tesås är utan tvekan himmelen på jorden. Vackraste naturen och inga grannar på någon kilometer. Ikväll hade vi gäster i form av Anna och Jalle, lika trevligt som alltid.
Imorgon packar jag bilen igen för en tripp mot ullared med Johanna. Bebisar och män lämnas hemma. Shopping och övernattning står på schemat. Lillfisen får jag försöka klara mig utan en natt hur nu det ska gå. Men det ska bli skönt att sova hur länge jag vill på måndag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0