BVC och parken

Igår var det läkarkontroll på BVC för vår lilla skrutt, hon blev godkänd på i stort sett allt men eftersom hon fortfarande skelar yttepyttelite ibland så skickar de en remiss till ögonläkare. Men i övrigt var hon helt perfekt. Hela 20 gram hade hon gått upp sedan förra månaden och hon väger nu 10320 gram. . Vi för väl hoppas att är för att hon rör sig så mycket och inte för att hon sedan början på juli har haft diarré. Det har vi tid för nästa vecka på lunds barnläkarmottagning. I övrigt följer hon sina kurvor och är nu 75 cm lång.
 
Idag har vi varit lite i Malmö där jag hade en tid på sjukhuset och sedan hängt lite i stadsparken med Johanna och Edvin. Emilia är världens utebebis och älskar att var utomhus, helt hela tiden. Gosungarna tyckte det var kul att krypa omkring och jaga varandra. Det är så häftigt att se hur de mer och mer börjar leka med varandra istället för bara bredvid varandra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0