Äntligen hemma

Nu så är familjen komplett igen. Mannen och bebisen är hemma igen :) Det var ingen höjdare att inte kumma gosa med min plutt när jag ville men mannen var snäll och skickade en massa bilder på hur bra de hade det. Jag och lillpluttan firade deras hemkomst med middag på nova med mina föräldrar medans gubben är på grabbkväll i Malmö.



Medans familjen var iväg på äventyr i Småland fick jag stanna hemma och jobba. Jag fick till och med gästspela på IVA vilket var lite läskigt men ack så kul men stressigt med så sjuka barn. Fördelen med att vara där är ju att istället för 4-6 barn så har man kanske bara 2 som man ändå har rätt bra koll på.

Ikväll blir det egentid med popcorn och Midsomer murders medan mannen är iväg. Lillfisen sover och förhoppningsvis blir natten bättre än vad de har varit de senaste två veckorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0