Födelsedagskalas och grillmys

Idag var en ledig dag men trots det så har vi haft fullt upp. Vid elva tog jag och lillfisen tåget till teckomatorp för at där möta upp mannen hos mina föräldrar och sen gå hem till Oscar för att fira hans ettårsdag :) Lilla killen har blivit stor! Men trots att han är två månader äldre än vår plutt är han inte större. Emilia är en liten knubbis ♥





Efter det gick vi hem till mina föräldrar för att grilla och umgås. Min faster och en kusin var också på plats så det blev nästan som ett litet kalas till :) Galet god mat som smakar ännu bättre mär man äter ute. Emilia var i sitt esse nästan hela tiden och hittade en ny favoriträtt, vattenmelon. Att en sån liten kan äta så mycket? Fast vi är så tacksamma att hon är matglad så vi sitter truga i henne maten. Vår lilla goding :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0