Gräsänka once again

Så var då maken iväg igen. Lillfisen och jag är själva till på torsdag eftermiddag. Lite trist att lagom tills vår gemensamma semester börjar så måste han iväg och jobba, men men...så kan det vara. På detta vis får jag extra mycket egentid med mitt lilla hjärta.

Dagen idag har spenderats på bästa möjliga sätt. På förmiddagen åkte hela lilla familj tiöö emporia för resväskeshopping och lunch. Emilia skötte sig som vanligt exemplariskt förutom bajskatastroferna. Hon blir så glad när hon får sitta och pilla i sig samma mat som vi äter. Idag blev det föeutom barnmaten små kycklingbitar som var väldigt uppskattade.



Hon har dessutom blivit en liten linslus som smilar ordentligt så fort hon ser en kamera komma fram.



Eftermiddagen spenderades i trädgården innan maken for iväg. Lilla hjärtat är lyckligast mär hon får skita mer sig rejält. Ju mer jord desto gladare bebis. Tur vi har tvättmaskin.



När mannen skulle åka drog jag vagn och bebis mot stan för att möta upp Johanna för lite middagssällskap.
Väl hemma sen så kom jag och lillan överens om att vi skippar nattningen idag och bara gosar i soffan. Det slutade efter en sisådär två minuter med en sovandes bebis :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0