Länge sen sist

Sen sist har det hänt massor. Lillfisen kan nu resa sig mot möbler och gå längs med dem. Hon kan klätta lite och leka själv långa stunder :) Jag har börjat jobba igen, fast det är bara i tre veckor. Under tiden är Jonas hemma och efter mina tre jobbveckor så ska vi vara hemma alla tre i tre veckor. Jag har fyllt år och vi har firat vår första bröllopsdag :) Lilla loppan har dessutom fått fyra nya tänder, så nu har hon sex stycken. Skönt nog så har tänderna inte ställt till med för mycket besvär. Lite gnäll och lite oroligt någon natt men det har hjälpt med lite alvedon.






Att leka med en gammal flyttkartong är nog något av det roligaste som finns :)



Bröllopsdagen firades med drinkar och mat på TGI Fridays och innan dess bio :) Emilia blev passad av sin mormor och morfar här hemma.

Vi smygstartade bröllopsdagsfirandet dagen inna här hemma med färska räkor, stekt halloumi och gott vin.


Födelsedagen firades i lugn och ro. På dagen var jag och åt lunch med Johanna och våra bebisar. Snälla Johanna hade till och med en present till mig. Två cola zero och två marabou black :)
Av min fina man fick jag jättefina örhängen och en marinadspruta (!?) och av min kära dotter en glassmaskin ( fast mannen erkände att han hade hjälpt henne med den). En lyckad födelsedag förutom tröttheten efyet natten innan då Emilia tyckte det var en bra idé att vara vaken i tre timmar ;)

En hjälpsam dotter :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0