En åsna till familjen

Efter många diskussioner så har vi enats om vilken barnvagn vi ska köpa. Den hi har ät visserligen väldigt bra, en emmaljunga city cross men den är inte så smidig och eftersom det mest är jag som kör vagnen och oftast i stan eller på nova så får det bli en ny - en bugaboo donkey :)



(snodde en bild från Google)

Röd sufflet och så himla fin. Emilia provsatt igår och satt hur bra som helst.
Mannen är lite orolig över fjädringen men jag tor att om man jämför med emmaljungas vagnar så har ingen vagn bra fjädring. Men för att vara en syskonvagn så tycker jag att bugaboon var bra fjädrad. Jag tror inte det blir några problem. Så imorgon blir det nog till att beställa vagn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0