Jag saknar min man

Åter igen är min käre make iväg på tjänsteresa och jag ligger här och saknar honom. Usch, vad det suger att han reser så mycket. Men han kommer förhoppningsvis hem på tisdag natt.
Det fick vaea dagens depp! Dagens glädje var ett sms jag fick av min äldsta och käraste vän. Deras lilla dotter har äntligen kommit till jorden. Vilken lycka ♥ Längtar så tills jag får träffa sötnosen.

Nu ska jag sova, imorgon blir en tidig dag då jag och Malin + bebisar ska till molo butiken på emporia på medlemsfrukost och reashopping kl 8 :)

Bjuder på en bild från helgens besök hos svärfar fär lillan upptäckte glädjen i ett minikök :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0