Kan själv

Lillpluttan bara växer och växer. Igår tog hon sina första riktiga krypsteg men hon tycker nog det går fortare att åla sig fram fortfarande så krypa gör hon bara nör gon inte har något bättre för sig :)

Hon har också lärt sig dricka själv sedan vi i helgen var och hälsade på hennes kusiner. Antar att hon blev inspirerad av att de kan så mycket.



När vi var hos kusinerna så insåg vi att vår lilla tjej är något så vansinnigt bortskämd. Så arg hon blev så fort hon inte hade all uppmärksamhet. Vi fick inte gosa med kusinerna. Någon hade mått bra av syskon. Men kul var det iaf även om det var ganska jobbigt när jag och jonad var själva på barnens gård med alla fyra ungarna. Svettigt värre :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0