Älskade Farfar, vila i frid

Min kära farfar har idag somnat in. Det var visserligen väntat men det är ju jobbigt ändå. Sen i onsdags har han legat halvt medvetslös och halvt vaken. Han slutade äta och dricka och ville ingenting. När pappa ringde idag så var jag och handlade med Emilia. Jag skyndade mig hem och ringde Johanna på vägen och frågade om ho kunde tänka sig att passa Emilia någon timme och det kunde hon. Sen åkte jag till hemmet och mötte upp nästan hela släkten och mina föräldrar så gick vi tillsammans in till farfar som såg så fridfull ut.
Det sista släktkalaset han var med på var Emilias dop. Jag är så glad att han orkade vara med då trots att han var trött. Efter det tacklade han av ordentligt. Men nu är han med farmor i vad jag hoppas är himlen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0