Då var det dags....

...att börja blogga?! Detta hade jag aldrig trott om mig själv, men här är jag nu. Sen bebisen kom har jag hela tiden tänkt att jag ska skriva ner vad vi gör om dagarna och allt annat jag vill minnas om min lilla skatt men aldirg tagit tag i det. En blogg verkar ju dessutom vara det enklaste då man dessutom kan lägga upp bilder på vad som sker under dagarna.

En presentation kan kanske vara på sin plats :)
Jag som skriver är en 28 årig tjej, jag är gift med min stora kärlek och tillsammans har vi en liten tjej som är född i september 2012. Jag är just nu föräldraledig men kommer att återgå till mitt jobb som barnsjuksköterska i januari 2014.

Bebisen som bloggen till allra största det kommer att handla om är naturligt vis den finaste och underbaraste ungen som finns. Hon är helt perfekt på alla sätt och är utan tvekan det bästa jag gjort.

Mannen min kommer kanske bli omnämnd lite då och då och han är precis som bebisen helt underbar. Han reser en hel del i sitt jobb vilket gör att jag och lillan är själva en del i perioder. Som tur är har vi lyckats träffa några andra väldigt rara mammor som har barn i samma ålder och som vi umgås en hel del med.

Till hushållet tillhör också två katter som säkert blir omnämnda lite då och då dom med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0