Underbara nattningen

Lillpluttan verkar ha somnat för dagen. Äntligen säger jag bara, senaste timmen car ingen höjdare. Gråt, skrik och tårar avlöste vartannat. Men efter bad och välling lugnade hon sig och nu sover hon så gott i min famn. Ska snart gå och lägga henne i sängen. Vad jag är glad att vi har fungerande kvällsrutiner, hon somnar nästan alltid som hon ska.



Gosigaste bebisen sover


Idag har vi fixat parasoll till vagnen och busbebisen verkade trivas bra under det. Det såg så härligt ut där hon satt i vagnen.




Nu kommer snart mannen hem också från sin senaste resa. Det ska bli så skönt att inte vara gräsänka längre. Imorgon är jag lovad sovmorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0