Ordningen är återställd

Mim lilla skrutt är hemma igen :) Hon ligger just nu och sover i min famn ♥

Det var väldigt skönt att få vakna i lugn och ro. Förmiddagen spenderades i lugnets tecken. Det enda vettiga jag gjorde var att förbereda middagen då mina föräldrar och syskon och mormor skulle äta med oss.

Vid lunch tog jag tåget till Malmö för att möta upp mina föräldrar och min lilla älskling för att hälsa på morfar på sjukhuse. Lilla morfar ska få komma hem imorgon och nu hoppas vi innerligt att han får va hemma ett tag och slipper åka till sjukhuset snart igen.
Sen åkte vi hem och åt god farsdagmiddag bestående av lax med chevre, potatis och romsås :) Till det hade vi tårtan jag bakade igår :)







Pappan i huset är visserligen inte hemma men man kan väl vara farsdagklädd iaf ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0