Älskade unge

Tack snälla för att du sov hela natten :) Dagen blir så mycket roligare när bpde mamma och barn är utvilade och pigga. Bättre start på veckan kunde vi knappt haft, eller jo....mannen kunde varit hemma med oss. Men man kan inte få allt ;)

Helgen var härlig med massa familjemys och så dop för lilla Julia igår. Snälla bebisen sov sig igenom dopet medans vårt busfrö fick mutas med russin för att inte vilja riva kyrkan.




Idag har vi gåträning för lilla hjärtat, rekordet är 4 steg än sålänge :) Det tar sig kanske snart, fast hon är lite lat. Det äe ju så enkelt att krypa så varför lära sig nått nytt?

Vi försökte oss på att fika på coop jag och Emilia efter att vi handlat i förmiddags. Jag tänkte att det skulle vara mysigt att fika bara jag och hon. Jag tänkte fel. Jagvhade köpt en fralla till Emilia som hon brukar gilla och hade med vatten till henne. Skälv tog jag ett wienerbröd och en cola till det hutlösa priset av 10 kr! När Emilia efter ca 5 sekunder upptäckte att vi hade olika fika sp var det mysigs över. Jag fick stressäta mitt wienerbröd medan hon uppfordrande pekade på det och sa mamma mamma mamma mamma om och om igen. Det var inte förrän hon fått smaka lite och jag ätit upp resten som hon tystnade och återgick till sin bulle. Fikadagarna är nu officiellt över såvida jag inte bestämmer mig för att börja ge henne kakor men det känns ju rätt osannolikt. Bättre att vi både skippar fikat, säkert bättre för midjemåttet också ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0