Bildkavalkad

Helgen tillbringades hos svärfar i Ljungby där vi gjöt betongfundament till nya flaggstången och lekte på lekplatsen.

















Idag har vi myst hemma, premiärcyklat, träffat Malin och Oscar och varit hos fotografen med Emilia för ettårsfotografering :)





Nu ikväll blåser det storm där ute men vi sitter tryggt här inne. Katterna vill dock gå ut då och då eftersom de vägrar använda lådan jag tog fram så de skulle slippa gå ut i stormen. Otacksamma kattskrällen ;) Mannen är vanlig ordning bortrest och vi saknar honom så. Men han kommer ju hem till helgen igen så då får vi mysa ikapp.
Lilla hjärtat gpr mer och mer för var dag nu så snart släpper hon nog krypandet helt för gott ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0