Busungar

Idag har vi haft Malin och Oscar på besök nästan hela dagen. Busungarna lekte sp fint ihop att vi nästan blev lite tårögda och ibland väldigt fulla i skratt. Dom ha såna idéer att man jndr ju var de får det ifrån. För inte kan det väl vara från mammorna? Vi som är så vettiga och sansade jämt ;) Oscar satte sig i läragåvagnen och då började Emilia knuffa på. Det var så sött att det inte var riktigt klokt.



När man leker så mycket måste energiförrådet naturligtvis fyllas på. Idag serverade vi pannkakor till mellis som Emilia glatt mumsade i sig, med gaffel naturligtvis. Hon har fått smak för att använda bestick och börjar bli riktigt duktig och det är oftast bara i slutet av måltiderna som vi måste rycka in och mata henne lite. Oscar var inte lika imponerad av pannkakorna så Emilia tog lite av hans med :)



Det enda tråkiga med denna dagen har varit att min morfar åter igen blivit inlagd på sjukhuset. Lilla morfar, måtte du bli bättre denna gången.


Kommentarer
Malin

Haha näe det kan absolut inte vara vi! ;) Älskar de där bilderna, underbara barn vi har!

2013-10-18 @ 20:05:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0