Höstruskväder

Idag är det riktigt busväder. Regnet riktigt vräker ner. Det är ju tur att det finns regnskydd till vagnen och gummistövlar till mig så vi kan ändå bege oss ut :)





Helgen har varit bra. Den inleddes med att Maria och Mattias kom på tacomiddag och det var trevligt som vanligt. Sedan jobbade jag c och a tur lördag och söndag. Sen när jag kom hem på söndag så var mima föräldrar, syskon och mormor där för att äta middag med oss. Det blev Vildsvinsstek med potatisgratäng och äppelpaj till efterrätt :) mums mums. Det enda molnet på vår härliga helg har varit att Emilia har blivit förkyld. Lilla hjärtat sov inte mycket mellan lördag och söndag och det gjorde inte mannen heller. Eftersom jag skulle jobba på morgonen så fick jag sovit lite, tack kära make för det :) Inatt var det min tur att ta hand om den förkylda dottern. Trevligt nog så sov hon hela natten ;) Gullunge ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0