Mysig förmiddag?

Eftersom vi gick upp 03, 55 imorse så var det av naturliga skäl en rätt gnällig förmiddag här hemma. Då fick jag den briljanta idén att cykla med Emilia till en lekplats och fördriva tiden fram till lunch. Så efter att i 15 minuter tagit på Emilia stövlar och ytterkläder två (!?) gånger eftersom samtidigt som hon slingrar sig så skriker och försöker hon ta av sig kläderna igen så lyckades jag tillslut ta oss ut genom dörren. In i cykelförådet och hämta cykeln. Upp med barnet på cykelsitsen och spänna fast henne. Då, då börjar det naturligtvis att ösregna. Jaha, vad gör vi nu? I ren protest så cyklade vi iallafall, men stannade till i affären och hoppades på att det skulle sluta regna tills vi kom ut. Vi hade tur. När vi kom ut så hade det slutat så vi cyklade till lekplatsen och åkte lite rutschbana och gungade srn cyklade vi hem och fortsatte skrik och gnäll festen :)



Allt som allt så tog detta ca en timme men det kändes som en hel dag på gymmet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0