Något stort

För någon vecka sedan nämnde jag att jag och maken kanske tagit ett stort beslut. Det är inget kanske längre utan vi har tagit ett stort beslut. Något som vi har pratat lite löst om ett tag men inte riktigt gjort något åt har vi nu tagit tag i. Om ca 7 månader händer det, vad som händer är inte officiellt ännu med det finns några som vet ändå ;) Det känns otroligt spännande, läskigt och jätteroligt. Så nu blir det rätt mycket planerande framöver. Och nej, jag är inte gravid.

Anyway, mannen är nu frisk och har nu lämnat hemmet för att åter igen jobba på annan ort i några dagar. Han väntas hem igen på lördag. Tur att jag och Emilia är bra på att roa oss själva när vi är själva så mycket, min lilla skrutt är ju bästa sällskapet och bästa plåstret man kan få :) Nu blir det snart till att titta på säsongspremiären av Greys Anatomy. Fast vem kom på att de skulle ha dubbelavsnitt med början kl 21. Då måste jag ju vara vaken till 23!! Gud, småbarnsmamman här får lite sömnpanik. Måtte bebisen sova länge i natt och imorgon bitti :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0