Sista natten

Imorgon kommer kära maken hem igen. Som vi har saknat honom. Synd bara att jag jobbar kväll på lördag och söndag :( Men han måste inte åka förrän på tisdag morgon så vi har iaf lite tid tillsammans :)

Veckan har varit rätt hektisk, hem från Ljungby i måndags men sen tillbaka utan bebis över dagen i tisdags. Onsdag var vi hos mormor och sen hälsade vi pp morfar pp sjukhuset. Torsdag och fredag har spenderats i goda vänners sällskap.

Vi tog oss hela vägen ut till stehag idag för att hälsa på Camilla och barnen. Det är rysligt dåligt av oss att vi ses så sällan. Det får vi minsann ta tag i. Emilua fick en jättefin nalle i 1-årspresent som Isac med glädje hjälpt henne att öppna. Emilia verkade trivas bra hemma hos dom och hittade snabbt in till isacs rum och alla leksaker. Det inte klokt så mycket barnen hinner växa mellan gångerna, Isac har blivit stora killen och Julia är ju inte nyfödd längre.
Emilia passade också på att ta sina första steg i stehag, två stycken :) Fast jag vet knappt om det räknas när man lurar henne till det?



De senaste nätterna har Emilia sovit bättre. Så nu hoppas jag verkligen att det börjar vända. Dock har hon sovit en natt i min säng och den senaste nätterna har hon sovit på mig mellan 5-7. Men det är set värt och det är ju faktiskt rätt mysigt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0