Sjukling

Hekgen är lver oxh det var egentligen tänkt att maken skulle pkt iväg imorse men inatt började han kräkas nått fruktansvärt så magsjukan var ett faktum. Stackars mannen har legat i sängen hela dagen och mått dåligt. Än så länge har jag och Emilia klarat oss så vi håller tummarna för att vi slipper bli sjuka.

För att fördriva tiden lite så var vi och handlade en krya på dig present till Jonas i förmiddags (säsong 1 av 24) och eftermiddagen tillbringades på lekplatsen.


Inatt sover jag på soffan för säkerhets skull men om jag skulle bli smittad så blev jag det nog inatt när jag sov brevid Jonas. Misstänker dessutom att det blir en jobbig natt med Emilia, hon har redan vaknat två gånger då hon ska upp i famnen för att somna om, suck. Numera är det fler katastrofnätter än bra nätter och det är så jobbigt, om hon ändå kunde sova längre på morgonen när hon har varit vaken flera timmar på natten men, nej, mellan 6-7 är det morgon. Det känns minsann i kroppen att vi inte sover länge. Vi skyllde rätt länge på kindtanden son var på väg men den har kommit fram nu så det är väl en fas ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0