Vilda bebin

Tydligen så har vi fått en liten vilding. På emporia idag passade Emilia på att visa mamma att det visst gick att klättra upp på rutschbanan på fel håll. Jag fick en liten hjärtattack nör jag såg det. Tokunge ♥ Samtidigt så passade naturligtvis Oscar på att klättra upp på rätt håll och självklart så var jag ju själv med ungarna för Malin var hos optikern :) Har en helt ny respekt för tvillingföräldrar.











Trots den lilla hjärtattacken har vi haft en härlig dag med Malin och Oscar på emporia. Vi har fått sova i två nätter nu så vi var rätt pigga. Ungarna somnade snällt samtidigt så jag och Malin fick äta finlunch på jensens. Sen vaknade guldklimparna lagom tills vi nästan var färdigshoppade :) På vägen hem var Emilia så glad över Oscars sällskap att han fick flera pussar på tåget. Tveksamt om Oscar var så glad över hennes kärleksförklaring ♥











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0