03.43

Tyckte Emilia var en bra tid att väcka mamma på. Jag höll inte med alls. Sen tyckte hon också att det var lämpligt at somna om 05.20. Det höll jag däremot väldigt mycket med om. Tyvärr lyckades jag inte somna trots att jag var så trött att jag nästan grät. Så jag gick upp vid 7 och Emilia 20 minuter senare.
För att inte gå under av trötthet har vi varit en sväng på öppna förskolan och nu så sover lillan gott i sin vagn medan jag kollar på tv och tänker att så fort jag orkar så ska jag göra en massa saker, tex baka bröd, städa, sortera kläder tvätta osv osv. Men eftersom jag fortfarande är sådär sjukt trött så sitter jag här i soffan och googlar tårtinspiration till Emilias 1års kalas. Det där andra får jag göra en annan dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0