Äntligen samlade

Nu så är jag och lillfisen på plats i Ljungby tillsammans med maken. Så otroligt skönt att intr cara gräsänka längre. Ända till måndag morgon får vi umgås. Sen kör jag och Emilia hemåt medan jonas kör norrut för att jobba. Planen är sen att han kommer hem lördag vid lunch innan jag ska jobba kväll.

Ikväll ska vi ha en riktig myskväll. Emilia har redan somnat och Jonas är iväg och köper pizza. Gott gott!



Emilia spexade loss med tallriken på ikea innan idag. Snällare unge får man leta efter. Hon sov på tåget upp och var glad på ikea när vi åt och skötte sig kanonfint på sjukhuset när vi hälsade på hennes farfar :) Det var inte förrän nu på em/kvällen som hon blev grinig vilket inte var så konstigt då det enda hon sov idag var på tåget mellan 10-11. Gullunge!

Nu så kom Jonas med maten så nu ska vi äta och kolla på film :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0