Det är märkligt

Det där med att försöka sova ikapp när Jonas och Emilia är på annan ort över natten gick ju sådär. Man tror ju att det ska bli skönt att sova en hel natt ostörd. I själva verket är det så att jag sover som allra sämst när jag är själv. Jag vet inte riktigt varför, jag är inte mörkrädd men det känns tomt. Att mannen sover borta är jag ju van vid och brukar kunna sova helt ok ändå men att Emilia är borta är jag inte van vid och det kändes otroligt märkligt att gå och lägga sig utan att höra henne i babyvakten. Tur de kommer hem i eftermiddag så jag kanske kan få sova i natt ;) Fast enlige rapport från Jonas så har lillfisen lyckats bli förkyld. Alldeles lagom till sin födelsedag, heja heja. Hoppas bara hon håller sig feberfri så vi slipper ställa in allt.

Enda fördelen med att familjen är iväg ar ju faktiskt att jag får en del gjort här hemma. Det är iaf skönt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0