Egentid och vaknatt

Vilken härlig dag jag haft! Hade tid hos frisören för klippning och slingning, så skönt att få rätt på skatboet jag hade på huvudet :) Det blekta fula är nu ersatt med en lite mörkare blind färg, lite mer likt det jag tror är min naturliga hårfärg. Snälla Malin passade Emilia under tiden jag var där. Hela tre timmar av egentid i frisörstolen blev det, underbart. Man tänker sällan på hur tjockt håret är förrän det är dags för slingor, det tar ju en evig tid med mitt hår!

Nu är mannen hemkommen men åker imorgon em igen, fast då tar han Emilia med sig och sover en natt i Ljungby så jag kan fixa inför söndagens kalas.

Lagom tills vi gick och la oss så vaknade Emilia. Försökte få henne att somna om i vår säng men det passade inte fröken så nu sitter jag här i soffan framför criminal minds med en bebis i famnen som vägrar somna, jahapp....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0