En alldeles speciell dag

För exakt ett år sedan lår jag med krystvärkar och trodde kg skulle dö. Det gjorde jag som tur var inte men det tog en stund innan det gick över för vår lilla loppa är inte född förrän 20.46. Men vi har firat henne hela dagen med kalas och extra mycket gos!

Tack snälla alla ni som kom och firade det käraste vi har. Vi är oändligt tacksamma för er kärlek och era presenter.

Tänk att vår lilla stjärna redan är ett helt år! Det har gått så fort trots att det stundvis (nattetid) har känts som att tiden har stått still.
Älskade lilla barn, som du har berikat våra liv och så mycket kärlek du skänker oss! Vårt allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0