En härlig dag hos Malin

Idag har mannen åter igen tillfälligt lämnat hemmet och kommer åter på fredag. Han är naturligtvis saknad men vi börjar vänja oss vid att vara ensamma jag och Emilia. Dock tror jag att hon hellre har pappa hemma än mamma, pappa är ju så mycket roligare än vad mamma är ;)

Dagen spenderades idag i Teckomatorp hos Malin och hennes lille Oscar. Vi tog tåget dit vilket Emilia inte var jätteroad av. Trötthet kan naturligtvis spelat en viss roll i gnällighetsgraden. Goa Malin bjöd på våfflor och när bebisarna var snälla nog att somna samtidigt kunde vi ägna oss åt allmänt skitsnack och masterchef australia :)
När ungarna vaknat lekte de så snällt ihop, ibland lite för snällt då det helt plötsligt kunde bli helt tyst från platsen sed befann sig på :) Tystnad blir lätt misstänkt när se kommer från bebisar. Men de skötte sig fint, gosungarna! 

 


 
Kvällen spenderas med tårtbottensbak inför helgen kalas :) I bakgrunden står idol på på tvn.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0