En helt underbar dag

Eller egentligen en helt vanlig dag :) Men efter igår så är en vanlig dag helt underbar. Idag är jag inte så trött att jag vill gråta hela tiden. Idag mår jag bra. Vi har varit på babysim, träffat goa Malin och Oscar och så har vi handlat. Imorgon kommer mannen i huset hem, äntligen! och han är hemma ända till tisdag morgon då har far iväg igen.

Det är kul att "hjälpa" mamma ;)

Idag har jag och mannen kanske fattat ett viktigt beslut. Men det är ett stort kanske så vi får väl se vad som händer framöver.

Jag har nog kanske bestämt hur lillfisens tårta ska se ut, men det är fortfarande lite finlir kvar. Ska bli kul nästa vecka då bakningen sätts igång och ännu roligare nästa söndag då det är kalas för vårt lilla hjärta.

Kvällen idag kommer att spenderas framför tv:n då Hela Sverige bakar drar igång. Ohhh, vad jag gillar mat och bakprogram :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0