En tuff vecka

Denna veckan kan kanske gå till historion som den sämsta någonsin. Förutom allt elände jag gnällde över inatt så är nu min morfar så sjuk att han fick åka ambulans till sjukhuset idag och blev inlagd med sepsis verkar det som. Allt händer verkligen samtidigt. Nästa vecka blir ett pusslande för att få ihop alla sjukhusbesök och fixa i Ljungby osv. Tur både jag och jonas är fixiga av oss ;) Vi brukar vara rätt bra på att få saker gjorda.
Men det ändrar inte det faktum att jag är i lund i kväll och Jonas är i Ljungby medans resten av världen verkar ha fredagsmys med sina familjer.
Jag har iaf bytat tillbaka till min Samsung trots den spruckna skärmen. Jag älskar verkligen inte iphone och en något slö samsung med sprucken skärm är bättre än en slö iphone med usel kamera ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0