Förkylt var det här

Herregud vad min hals gör ont! Tack för det Emilia ;) Lilla loppan var förkyld i helgen och självklart blir jag sjuk lagom till hon blev frisk. Har dock ingen feber så det är mest näsan som rinner och täpper igen och så halsen som gör så så ont. Så vingar hållit oss hemma de senaste dagarna och bara myst och fixat här hemma. Har äntligen sorterat alla Emilias urvuxna kläder i storleksordning och plockat bort alla leksaker hon växt ifrån. Så skönt!

Imorgon blir det först lunch med min kära syster och sen fikadejt med Goa Anna. Allt på hemmaplan så det blir skönt för Emilia som trivs bäst hemma och skönt för mig som har social abstinens :)

Lilla loppan börjar mer och mer stå själv nu. Fast man får lura henne att släppa taget genom att sjunga "Klappa händerna när du är riktigt glad..." då släpper hon och börjar klappa händerna och dansa utan att hålla i något :)

Lite utelek i trädgården har vi också hunnit med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0