Länge sen sist

 
Nu var det ett tag sen jag skrev. Det blir ofta så när mannen är hemma, då passar vi på att umgås, träna och hitta på saker så att sitta vid datorn lockar inte så mycket. Men nu så har tystnaden åter lagt sig över lägenheten. Bebisen sover och mannen är iväg på tjänsteresa och väntas åter på fredag, han åkte en dag tidigare för att kunna hälsa på sin pappa lite också.
 
Sen sist har det väl egentligen inte hänt så mycket, lillan har börjat stå själv lite grann men hon är allt lite feg och håller gärna mamma eller pappa i handen. Men det blir mer och mer :) Istället för att fokusera på gå och stå så övar hon finmotoriken och kan nu stapla FYRA klossar, ta ner dom och sen stapla upp dom igen :) Oftast staplar hon dock bara två eller tre. Man blir ju tokstolt mest var dag över hur fantastisk hon är. Denna lilla plutt som snart är ett helt år, tänk vad hon har lärt sig mycket på detta året. Från ett litet knyte som bara låg och hängde med på allt till en liten person med en stor personlighet som har åsikter och en väldigt stark vilja.
Det märks mer och mer nu hur otroligt viljestark hon är och det blir svårare och svårare att bara göra saker på mina villkor.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0