Min hatkaka

Jag verkligen hatar, hatar, HATAR att baka macarons. De blir aldrig bra. Tror faktiskt inte att jag lyckats en enda gång med dem. Av just den enkla anledningen tänkte jag fuska denna gången och köpte en färdig mix på Panduro. Men icke, det vilar nog en förbannelse över mig och macarons. Fyra plåtar i ugnen resulterade inte i en enda duglig kaka. Antingen så var de inne yttepytte lite för länge och blev lite brända i botten eller så var de inne för lite och är mest "degiga" fortfarande i mitten. Jävla skitkaka! De smakar visserligen helt ok men jag skulle aldrig få för mig att bjuda på skiten. Får fundera ut något annat att baka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0