Tomt

Mannen och bebisen sover hos farfar i Ljungby och jag kan bara konstatera att jag saknar dom tokmycket. Det är så tyst och tråkigt här hemma utan dom. Hela kvällen har jag tänkt att jag måste sänka ljudet på tvn så inte Emilia vaknar men det behövdes inte :( Aja, dom kommer hem imorgon eftermiddag och då kommer det mesta vara klart inför söndagens kalas. Man blir lite mer effektiv när man är själv och inte har något bättre för sig än att städa och baka :)
Lilla hjärtat roade sig ordentligt innan idag och efterlämnade en härlig röra i badrummet så städas behövs det verkligen nu iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0