Världens bästa man

Det är min man det! Inatt tog han vår lilla skrutt trots att han skulle jobba eftersom jag mådde så dåligt. Emilias nya grej verkar vara att vara vaken en sisådär 2 timmar var natt, suck suck! Men idag mår jag bättre tack vara en hel natts sömn :) Tack kära make för det 💖

Ikväll är jag gräsänka då mannen var tvungen att åka till sin pappa som blivit sjuk. Stackars svärfar råkade ut för Emilias dunderförkylning och får ligga på sjukhuset med antibiotika iv. Vi hoppas han mår bättre snart! Blir nog så att jag och Emilia joinar mannen i Ljungby i helgen för att hälsa på svärfar.

Idag har vi haft finbesök x 2. Först min syster och sen Anna :) en bra dag med andra ord. Emilia har stolt visat sina ståfärdigheter och blir stadigare och stadigare :) Hennes nya hobby är dessutom att riva ut saker överallt, fördelen med det är ju faktiskt att jag får sorterat lite överallt och att hon roar sig själv en stund :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lite av allt, men mest om min bebis

Bloggen om mig och min familj blandat med lite av allt annat

RSS 2.0